Hirdetmény igazgatási szünetről

Tisztelt Ügyfeleink!

Mint erről az e tárgyban közzé tett Képviselő-testületi határozatokból értesülhettek, a 460/2022. (IX. 10.) Korm. rendelet felhatalmazása alapján a Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatalt alkotó önkormányzatok képviselő-testületei 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet rendeltek el a Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatal tekintetében.

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal (a székhelyén és a kirendeltségén is) zárva tart, az ügyfélfogadások nem kerülnek megtartásra. Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatal előtt folyó eljárások határidejébe.

Az igazgatási szünet időtartama alatt a halaszthatatlan anyakönyvi feladatok (születés és haláleset anyakönyvezése) ellátása az alábbi rendben, részben ügyeleti jelleggel történik:

DÁTUMIDŐTARTAMSZEMÉLYTELEFONSZÁM
2022. december 22.08:00 – 10:00Molnárné Szalai Valéria06-20/286-0763
2022. december 27.08:00 – 10:00Molnárné Szalai Valéria06-20/286-0763
2022. december 30.08:00 – 10:00Kolláth Zsuzsanna06-20/286-3577
2023. január 3.08:00 – 12:00Molnárné Szalai Valériaszemélyes jelenlét
2022. január 4.08:00 – 12:00Molnárné Szalai Valériaszemélyes jelenlét
2023. január 6.08:00 – 10: 00Kolláth Zsuzsanna06-20/286-3577

A fenti táblázatban foglalt elérhetőségek kizárólag a fent írt halaszthatatlan anyakönyvi ügyek intézése céljából vehetőek igénybe!

Ezen kívül 2023. január 3-án (kedd) 9:00-12:00 óra közötti időtartamban a Hivatal székhelyén biztosítunk lehetőséget az esetleges egyéb halaszthatatlan ügyek intézésére.

  1. január 9-étől a megszokott rendben állunk Tisztelt Ügyfeleink rendelkezésére.

Kővágóörs, 2022. december 14.

Dr. Szabó Tímea
címzetes főjegyző