Tisztelt Ügyfeleink!
Mint erről az e tárgyban közzé tett Képviselő-testületi határozatokból értesülhettek, a 460/2022. (IX. 10.) Korm. rendelet felhatalmazása alapján a Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatalt alkotó önkormányzatok képviselő-testületei 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet rendeltek el a Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatal tekintetében.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal (a székhelyén és a kirendeltségén is) zárva tart, az ügyfélfogadások nem kerülnek megtartásra. Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatal előtt folyó eljárások határidejébe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a halaszthatatlan anyakönyvi feladatok (születés és haláleset anyakönyvezése) ellátása az alábbi rendben, részben ügyeleti jelleggel történik:
DÁTUM | IDŐTARTAM | SZEMÉLY | TELEFONSZÁM |
2022. december 22. | 08:00 – 10:00 | Molnárné Szalai Valéria | 06-20/286-0763 |
2022. december 27. | 08:00 – 10:00 | Molnárné Szalai Valéria | 06-20/286-0763 |
2022. december 30. | 08:00 – 10:00 | Kolláth Zsuzsanna | 06-20/286-3577 |
2023. január 3. | 08:00 – 12:00 | Molnárné Szalai Valéria | személyes jelenlét |
2022. január 4. | 08:00 – 12:00 | Molnárné Szalai Valéria | személyes jelenlét |
2023. január 6. | 08:00 – 10: 00 | Kolláth Zsuzsanna | 06-20/286-3577 |
A fenti táblázatban foglalt elérhetőségek kizárólag a fent írt halaszthatatlan anyakönyvi ügyek intézése céljából vehetőek igénybe!
Ezen kívül 2023. január 3-án (kedd) 9:00-12:00 óra közötti időtartamban a Hivatal székhelyén biztosítunk lehetőséget az esetleges egyéb halaszthatatlan ügyek intézésére.
- január 9-étől a megszokott rendben állunk Tisztelt Ügyfeleink rendelkezésére.
Kővágóörs, 2022. december 14.
Dr. Szabó Tímea
címzetes főjegyző